Subject: FW: TRAM kooskõlastus ja plaan IKÕ muutmiseks Pedaspeal
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Dec 2023 13:50:53 +0200

Tere Anne

Palun pane see mulle täitmisele.

Arvo Veltri

From: Voronin Erkki <[email-masked]>
Sent: Monday, December 11, 2023 1:46 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Cc: Mets Jelena <[email-masked]>
Subject: TRAM kooskõlastus ja plaan IKÕ muutmiseks Pedaspeal

Tere

Stromtec OÜ töö nr VT1349 „Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu 
rajamine. Pedaspea küla, Kuusalu vald, Harju maakond“.

projekteeriti ja seadustati Eesti Lairiba Arenduse SA sidekaev 11270 
Kuusalu-Leesi tee, 42301:001:0556 , Reg 13590450 (leping manuses).

Vastavalt 02.08.2023 vormistatud mõõdistusele ELASA sidekaevu ühendus ELASA 
trassiga väljub seadustatud alast ja nüüd  paikneb Transpordiameti maal 
samal katastril, mis ei ole kaetud IKÕ-ga.

 Lisan kü 42301:001:0556 IKÕ plaani, mida palun Teid kooskõlastada, et saaks 
taotleda IKÕ seadmist  kü-le ELASA kasuks.

Kui on veel infot või dokumente puudu, siis leian need kiiremas korras.

Parimat

Erkki Voronin

Projektijuht

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5469 0718

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>